08:20

Nowy Rok, Nowa Ja - Czyli Postanowienia Noworoczne.

Bardzo długo zastanawiałam się nad tym co powinnam postanowić na rok 2017? Nie chciałam by było jak co roku - schudnę, poprawię oceny, będę lepszym człowiekiem. Chciałam by to była jedna ważna dla mnie rzecz i by był to jasny cel ściśle określony i takowy znalazłam.
Cel na 2017: Lepiej się odżywiać. Zastosować plan 14 tygodni.
Motto na 2017: W zdrowym Ciele zdrowy duch.
I w tym poście chciałam wam opowiedzieć o planie, który zamierzam wcielić w życie. 
14 tygodniowy plan przygotowawczy do tego, by na prawdę zdrowo się odżywiać znalazłam w internecie zupełnie przez przypadek. Uznałam to za najlepszą opcje w drodze po szczupłą sylwetkę, zdrowie i dobre samopoczucie. W dużym skrócie.
Tydzień 1 - Dwa warzywa dodane do każdego posiłku. 
Tydzień 2 - Zamiana słodkich napoi na wodę, świeżo wyciskane soki oraz na herbatę najlepiej zieloną
Tydzień 3 - Całkowita rezygnacja z fastfoodów, zero McDonalda, KFC, food tracków i wszystkich niezdrowych potraw które można zjeść na mieście. 
Tydzień 4 - Od teraz każdego tygodnia do swojej diety dodaje dwa nowe produkt, których normalnie nie używałam ( nasiona chia, soczewica, itp. )
Tydzień 5 - To czas by zacząć się ruszać. Co najmniej 3 razy w tygodniu po 40 minut.
Tydzień 6 - ( dla mnie osobiście duża zmiana ) Jedzenie w ciszy - bez rozmów i telewizora. 
Tydzień 7 - Ograniczenie mięsa do 3-4 razy w tygodniu. 
Tydzień 8 - Wykluczenie produktów typu light
Tydzień 9 - Mądre zakupy, jest to trudne i wydłuża czas poświęcony w sklepie, ale z czasem staje się rutyną
Tydzień 10 - Rezygnacja z pszenicy.
Tydzień 11 - Rezygnacja z cukru
Tydzień 12 - Zdrowe tłuszcze
Tydzień 13 - Zakup produktów eco
Tydzień 14 - Wykluczenie produktów przetworzonych.

Uważam to za bardzo mądry sposób zmiany nawyków żywieniowych. Nie będzie to szok, ani dla naszej psychiki, ani dla naszego organizmu. Dodatkowo nie zniechęcimy się szybko.
Tutaj macie link do dokładnego opisu każdego kroku [KLIK]
A ja osobiście chciałabym wam opowiadać jak się czuje po każdym tygodniu.
Mam nadzieje, że wy również się zastosujecie do tej dobrej zmiany.
Wszystkiego dobrego w nowym roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Aleksandra , Blogger